Saturday, June 5, 2010

IM BORING WITH MY LIFE AS NINA

now tgh cuti sem,tinggal lg 4weeks nk msuk balik kampus.im not ready yet.hows my result?idk yet.ok,sepanjang cuti ni aku sgt teruk.everyday,lmbt bgn around kul 12 or 1pm bru bgn.sgt terokkkk aku ni..i should change myself.sejak balik aku xpernah solat subuh.berdosanya aku ni.aku tido agak lewat..
ok,aku patut berubah nowww.cuti aku membosankan.nothing much to do..aku just stay kt uma..xkuar g mane2..tp aku x tolong my mom buat housework,masak sume aku x wat..aku malas.aku sgt terok..
i dont hv anybody in this world.i dont hv friends yg rapat ngn aku.family..aku mcm bodo je.aku takut..aku bosan dgn hidup aku ni..i need something new in my life..aku x nak balik kampus.aku takut apa yg aku akan lalui with diorg sume.bole ke diorg terima aku ni?aku ni entah pe2..cm bengong je.
im alone in this world.............(im so sad and im not enjoying with my life like other teenager same age with me)
should i leave this world???

No comments:

Post a Comment